Waar zijn mijn klanten?

nov 2, 2021

Een goed begin is het halve werk. Dit geldt zeker voor internationaal ondernemen. De belangrijkste reden dat bedrijven er niet in slagen om hun exportplannen te realiseren ligt veelal in een gebrekkige voorbereiding of een ondoordachte keuze van de doelmarkt.

Het is van belang dat  de kansen en risico’s van potentiële markten goed in kaart te brengen zodat u weet naar welke markt u het best kunt exporteren, wie uw concurrenten zijn en wat uw toegevoegde waarde is.

Een gedegen marktonderzoek is hierbij de sleutel tot uw succes.

Een open deur, jazeker …. En toch, vanuit onze praktijk merken we dat juist dit marktonderzoek vaak wordt overgeslagen: deels omdat er geen geld voor is, deels misschien uit gemakzucht want “we hebben al een markt”. Ook al is er een markt dan nog (of misschien dan juist) kan een gedegen marktonderzoek tot verrassende inzichten en kansen leiden.

Vraag een gratis marktverkenning aan!

Privacyoverzicht
Door2theWorld

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij u de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in uw browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer u terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site u het meest interessant en nuttig vindt.

Strikt noodzakelijke cookies

Strikt noodzakelijke cookie moet te allen tijde worden ingeschakeld, zodat we uw voorkeuren voor cookie-instellingen kunnen opslaan.

Cookies van derden

Deze website gebruikt Google Analytics om anonieme informatie zoals bezoekersaantallen en meest populaire pagina's te verzamelen.

Door deze cookie aan te laten staan helpt u onze site te verbeteren.